Product added to basket
Loading
Loading

LAKGRUPPEN - tingimused

Püüame anda endast parima, olla läbipaistvad ja usume, et aus äri on õige tee.

- Kasper Dupont, Business Development Manager

 

 

 

Kohaletoimetamine

Meie eesmärk on teie tellimus võimalikult kiiresti töödelda. Püüame pidevalt pakkuda atraktiivseid tarnevõimalusi heade hindadega. Kohaletoimetamise võimalused võivad olenevalt asukohast erineda. Saadame kaupa kõigil tööpäevadel, välja arvatud riigipühad ja teatud suletud päevad igal aastal.

Kohaletoimetamine toimub LAKGRUPPENi poolt palgatud vedaja või kullerteenusega järgmiste tarnetingimustega: Tehasest. (INCOTERM 2010), mis tähendab, et kohaletoimetamise risk läheb üle kliendile, kui kaup on vedaja käes. Kui pole teisiti kokku lepitud või märgitud.

Tarneandmete õigsuse tagamise kohustus lasub ostjal. See sisaldab tellimuses kasutatud tarneaadressi, telefoninumbrit ja e-posti aadressi. Teavet kasutatakse saatelehe täitmisel ja edastatakse ekspedeerijale.

ÜRO numbriga toodete tellimisel ohtlikud kaubad, lisandub keskkonnatasu 11,33 € tellimuse kohta. Tasu katab ohtlike kaupadega märgistatud kaupade käitlemise kulud, et need oleksid nõuetekohaselt pakitud või käideldud, mis ei kujutaks endast ohtu tervisele ega turvalisusele.

Tarnimisel on klient kohustatud uurima kõiki tooteid, varuosi ja nendega seotud teenuseid. Kui klient märkab viga või puudust, millele klient soovib tugineda, tuleb sellest koheselt teavitada LAKGRUPPENit. Kui veast või puudusest, mida klient märkas või oleks pidanud, LAKGRUPPENile koheselt ei teavitata, ei saa seda hiljem nõuda.

 

Tagastamine ja tühistamine

Soovime muuta oma veebipoe kasutamise lihtsaks – sama kehtib ka tagastamise kohta. Soovitame teil alati ostetud tooteid, varuosasid ja nendega seotud teenuseid tarnimisel uurida. Kui avastate vea või defekti, millele soovite tugineda, tuleb sellest viivitamatult kirjalikult teavitada LAKGRUPPENit. Kaubad, mida soovite tagastada, tuleb tagastada sisuliselt samas seisukorras ja koguses, mis olid selle kättesaamisel, et saada kogu ostuhind tagasi.

Ostu tühistamisel pakume kauba(d) tagastada 14 päeva jooksul alates tellimuse kättesaamisest. Spetsiaalselt teie jaoks toodetud/segatud toodet ei saa tagastada, samuti ei saa tagastada kaupu, mis on märgitud kui "laokaup", kuna see on tellitud spetsiaalselt teie individuaalse tellimuse jaoks.

Teil on õigus esitada kaebus tootmisdefektide kohta, mis ilmnevad 2 aasta jooksul pärast kauba üleandmist. Enamasti saab defekte parandada remondiga, kui peaks ilmnema, et peale 2 korda paranduskatset on asi endiselt defektne, asendatakse toode uue, sama tüüpi ja mudeliga. Loomulikult on nõue, et pretensioon oleks põhjendatud ja puudus ei tekkinud toote mittesihipärase kasutamise või muu kahjustava käitumise tagajärjel. Kui avastame eseme ebaõige kasutamise või ebatavalise kulumise, siis saatekulusid ei tagastata.

Seoses tellimisvigadega kasutame õigust esitada toodete hinna eest arve 10% kogusummast.

Toonitud tooteid ei saa tagastada, kui viimase kasutamise kuupäev on alla 6 kuu.

Kui nimetatud tingimused ei ole täidetud, võib esineda juhtumeid, kus ese kaotab täielikult või osaliselt oma väärtuse ja te ei saa raha tagasi saada.

Tagastamine saadetud:
Teie tellimuse tarneaadress. Enne kaebuse tagasisaatmist võtke meiega ühendust telefonil 63 156 666. Kauba tagastamisel andke võimalikult üksikasjalikult teada, milles probleem on.

 

Tooted, varuosad ja teenused

Müüdavad ja tarnitavad tooted ja varuosad on uued ja vastavad tarnimise hetkel Taani seadustele. LAKGRUPPEN müüb ja tarnib toote varuosi ulatuses, mida saame tellida kolmandalt osapoolelt. Seotud teenused, mida LAKGRUPPEN müüb ja tarnib seoses toodete või varuosade müügi ja tarnimisega, nagu näiteks märgade toodete toonimine, on teostatud korrektselt ja vastavad tarne ajal Taani seadustele.

Seonduvad teenused, mida LAKGRUPPEN müüb ja tarnib seoses toodete või varuosade müügi ja tarnimisega, nagu värvide, lakkide vms toonimine, teostatakse kunstlikult ja järgivad tarnimise ajal Taani seadusi.

 

Järeltellimus

Kui ostate tooteid, mis on otsas või mis on märgistatud kui "laos mitte olevad kaubad", saadetakse ülejäänud toode (tooted) kohale niipea kui võimalik. Kõik laos olevad kaubad saadetakse kohe teele. Järeltellimuse korral võetakse teilt tasu ainult saadetisega võrdne summa. Järeltellimuse saamisel tekib arveldusjääk.

Kauba tellimisel kuvatakse see, kui kaupa pole laos või märgitud kui laoseisuta kaup. Teie tellimuse kinnituses on ka märgitud, kas teie tellimus on mõeldud osaliseks kohaletoimetamiseks. Kui olete tellinud ühe või mitu eset, mis näib olevat aegunud, võetakse teiega asenduskauba leidmiseks esimesel võimalusel ühendust.

 

Hind

Hinnad on näidatud eurodes ja neid uuendatakse iga päev. LAKGRUPPEN jätab endale õiguse hindu ette teatamata muuta. Veebilehel toodud hinnad kehtivad, kui ei ole kokku lepitud teisiti. Broneeringud tehakse hinnavigade jms puhul, mis on tingitud tarnimata jätmisest, maksumuutustest, väljamüüdud kaupadest, valuutavahetustest, sõjast, terrorist, loodusõnnetustest, vääramatust jõust ja trükivigadest.

 

Makse

Aktsepteerime makseid Visa, Mastercardi ja Maestroga. Kaarditasusid pole. Summa arvestatakse maha alles kauba kohaletoimetamisel. Kui olete tellinud mitu kaupa ja üks kaupadest on järeltellimusel, ei arvesta me selle kauba eest tasu enne kauba kohaletoimetamist.

 

Maksmine deebetkaardiga

Maksevärava ja vastuvõtjana kasutame Worldline/Bamborat. See tähendab, et kui tellite ja maksate krediitkaardiga, teostab kõik maksetehingud Worldline ja LAKGRUPPEN ei pääse teie krediitkaardi andmetele juurde. Kogu suhtlus on turvalise ühendusega krüpteeritud.

 

Tasumine arvega

Arvega tasumise kokkulepe nõuab meie finantsosakonna eraldi krediidihinnangut. Arved tuleb tasuda nii, et arve summa oleks saadaval vastavalt kokkulepitud asjaoludele. Arved saadetakse meili teel. Seega peab teil olema e-posti aadress, kuhu saab arveid saata. LAKGRUPPEN jätab endale õiguse tooteid omada kuni täieliku ja lõpliku makse sooritamiseni. (nt spektromeeter). Kui kliendi maksevõimes on põhjendatud kahtlus, on LAKGRUPPENil õigus vähendada krediiti ja krediidisummat, nõuda ettemaksu või nõuda tulevaste tarnete tagatist.

Kui arveid ei ole õigeaegselt tasutud põhjustel, mille eest LAKGRUPPEN ei vastuta, on LAKGRUPPENil õigus nõuda tasumisele kuuluvalt summalt intressi 1,5% aastas. kuu aega alates maksetähtpäevast kuni makse sooritamiseni. Lisaks kohaldatakse tasu 20 EUR.

Kui tähtaja ületanud arveid ei ole tasutud 14 päeva jooksul LAKGRUPPENilt kirjaliku maksenõude saamisest, on meil lisaks intressidele õigus tühistada viivitusega seotud toodete, varuosade ja/või nendega seotud teenuste müük, üles öelda. toodete, varuosade ja/või nendega seotud teenuste müük, mida pole veel kliendile tarnitud või mille eest tuleb tasuda ettemaks ja/või muud volituste rikkumised. Jätame endale õiguse müüa kuni täieliku makse laekumiseni.

 

Pakkumine

Kõik pakkumised kehtivad 10 päeva alates pakkumise kuupäevast, kui pakkumises ei ole märgitud teisiti. Kui pakkumine ei ole dateeritud, kehtib see 10 päeva alates saatmisest. Pakkumiste aktsepteerimist, mis LAKGRUPPEN saab pärast aktsepteerimisperioodi lõppu, ei peeta kehtivaks, kui me ei teavita klienti teisiti.

 

Seaduse ja koha valik

Poolte kaubandus allub igas mõttes Taani seadustele. Kõik vaidlused, mis võivad tekkida seoses poolte kaubandusega, tuleb lahendada Taani kohtus.

 

Garantii

LAKGRUPPEN pakub tooteid, reserveeritud ja seonduvaid teenuseid 24 kuu jooksul pärast tarnimist ilma materjali- ja disaini-, materjali- ja tootmisdefektideta. Garantii alusel vahetatud osade garantiiaeg on 3 kuud alates asendamisest, koerale maksimaalselt 24 kuud alates esialgsest tarnimisest.

LAKGRUPPENI garantii ei kata kuluvaid osi ega defekte, mis on põhjustatud: 1, tavalisest kulumisest. 2, ladustamine, paigaldamine, kasutamine või hooldus, rikkudes Ettevõtte juhiseid või üldpraktikat. 3, remont või muudatus, mida teostab keegi teine ​​peale ettevõtte. 4 ja muud tingimused, nagu Ettevõte on vastutustundetu.

Kui klient leiab garantiiaja jooksul defekti või puuduse, millele klient soovib tugineda, tuleb sellest meile viivitamatult kirjalikult teatada. Kui veast või puudusest, mille klient avastab või oleks pidanud avastama, meid kohe kirjalikult ei teavitata, ei saa seda hiljem nõuda. Klient peab esitama Ettevõttele Ettevõtte poolt nõutud teabe teatatud vea või puuduse kohta.

Mõistliku aja jooksul pärast seda, kui LAKGRUPPEN on saanud kliendilt teate puudusest või puudusest ja on pretensiooni uurinud, teavitab Ettevõte klienti, kas defekt või puudus kuulub garantii alla. Klient peab nõudmisel saatma ettevõttele defektsed osad. Klient kannab osade maksumust ja riski ettevõttesse transportimisel. Ettevõte kannab osade maksumuse ja riski nende transportimisel kliendile, kui defekt või puudus on kaetud garantiiga.

Mõistliku aja jooksul pärast seda, kui LAKGRUPPEN on klienti vastavalt punktile teavitanud. 4, et defekt või puudus kuulub garantii alla, kõrvaldab Ettevõte defekti või puuduse: (I) defektsete osade asendamise või parandamisega või (II) osade saatmisega kliendile, et klient saaks neid ise asendada või parandada.

Kliendil ei ole mingeid õigusi toodete, varuosade või nendega seotud teenuste puuduste või puuduste korral, välja arvatud need, mis on selgelt ülalpool mainitud.

 

Vastutusest loobumine

LAKGRUPPEN võib selle lehe sisu igal ajal muuta. LAKGRUPPEN ei vastuta kahjude eest, mis tulenevad saidi kasutamisest või saidile juurdepääsu puudumisest. Juhime tähelepanu, et kaupade väljapanek veebilehel võib erineda kauba tegelikust välimusest. Näidatud pildid on ainult suunavad. Seetõttu võib toote tegelik välimus erineda veebisaidil kujutatust. Me ei vastuta meie veebisaidil näidatud värvide või suuruste väiksemate erinevuste eest. Seda ei peeta veaks ja seetõttu ei hüvitata kulusid, mis on seotud ei esialgse saadetise ega tagastamisega.

Privaatsuspoliitika

Teeme koostööd mitmete teiste ettevõtetega, mis salvestavad ja töötlevad andmeid. Ettevõtted töötlevad teavet ainult meie nimel ega tohi seda kasutada oma eesmärkidel. Teeme koostööd ainult andmetöötlejatega EL-is või riikides, mis suudavad pakkuda teie teabele piisavat kaitset.

 

Veebileht

Veebilehte omab ja avaldab:
LAKGRUPPEN A/S
Stenhuggervej 30
5230 Odense M
Telefon: +45 8874 4000
E-post: [email protected]

KMKR nr: DK10020360

 

Tingimusi uuendati viimati 20. septembril 2022

 

Kuidas eelistate meiega ühendust võtta?

Püüame olla võimalikult vastutulelikud

Saada sõnum

Tuleme võimalikult kiiresti tagasi

 

Helista meile

Kui teil on vaja meiega nüüd rääkida

+45 8874 4000

Odense

Stenhuggervej 30

5230 Odense M

Danmark

Avamisajad

  • Esmaspäev 08:00 - 16:00
  • Teisipäev 08:00 - 16:00
  • Kolmapäev 08:00 - 16:00
  • Neljapäev 08:00 - 16:00
  • Reede 08:00 - 15:30
  • Laupäev Suletud
  • Pühapäev Suletud

Eripäevad ja suletud päevad

  • esmaspäev 22 detsember 2025
  • teisipäev 23 detsember 2025
  • kolmapäev 24 detsember 2025
  • neljapäev 25 detsember 2025
  • reede 26 detsember 2025
  • esmaspäev 29 detsember 2025
  • teisipäev 30 detsember 2025
  • kolmapäev 31 detsember 2025
  • neljapäev 01 jaanuar 2026
  • reede 02 jaanuar 2026